Ben je net een nieuw kantoor tegen het lijf gelopen? Of heeft je huidige kantoor een make-over nodig? Het is te begrijpen dat dat het lastig is om dit allemaal zelf te doen en dat enige hulp gewenst is bij het creëren van jouw droomkantoor.
Unieke werkplek
Elke werkplek is natuurlijk anders. Een werkplek kan enkel en alleen nodig zijn om te moeten werken, maar een werkplek kan ook dienen als ontmoetingsruimte, vergaderruimte of ontspanningsruimte. Bij al deze verschillende soorten ruimtes passen verschillende materialen, kleuren en meubilair. Een kantoorspecialist, professionals in kantoorinrichting, heeft genoeg verstand van de verschillende ruimtes en kunnen je helpen met de ruimtes zo bruikbaar en compact mogelijk te maken. Op deze manier is het kantoor niet alleen gezellig, maar ook efficiënt ingedeeld.
Ook wanneer het gaat om ‘bijzondere’ kantoorpanden, zoals dynamische kantoren met flexplekken, informele kantoren met veel planten, panden waar staand vergadert kan worden, kantines, lounges en recepties en balies.
Het traject
Een traject bij een kantoorspecialist begint altijd met een gesprek. Hier wordt er geluisterd naar je wensen en behoeftes en probeert de professional jouw droomkantoor zo goed mogelijk te schetsen. Pas als die informatie bekend en scherp is, gaan jullie samen verder naar de volgende stap.
De volgende stap is het visualiseren. Hier wordt het ontwerp, de plattegrond, de begroting en een stappenplan gemaakt. Ook wordt er gekeken naar een 3D-visualisatie of proefplaatsing. In deze fase gaat het om het uiterlijk van het kantoor. Wanneer je dit persoonlijk goedkeurt, gaat de kantoorspecialist over naar de oplevering.
Een kantoorspecialist doet alles voor je, van planning via oplevering tot montage. Door zogeheten turnkey-projecten, kan de specialist de volledige verantwoordelijkheid over je kantoor krijgen. Het enige wat jij daarbij hoeft te doen, zoals de naam al verklapt, is de sleutel afgeven. Bij turnkey-projecten wordt echt alles van A tot Z geregeld. Zo ook kabelmanagement en een lichtplan.
Wat kun je verder van een kantoorspecialist verwachten?
- Inventarisatie en informatieverzameling
- Een scan van de (huidige) werkplek
- Het opstellen van een wensenlijst en eisenlijst
- Eventueel compleet gemaakt met o.a. kabelmanagement en een lichtplan
- (3D) tekeningen
- Materiaal- en kleuradvies
- Inhuis- en montageservice
- Projectmanagement van A tot Z
- Nalever-garantie op alle door ons geleverde producten
Uiteraard ben je zelf ook een belangrijke spil in het web. Je kunt en dient altijd je wensen te laten weten. Zo kan de kantoorspecialist hier vanaf het begin rekening mee houden. Ook de wensen en behoeften van je collega’s en/of werknemers zijn belangrijk in het traject. Inventariseer deze vooraf om een zo voorspoedig mogelijke kick-off te hebben en een zo succesvol mogelijk eindresultaat van jouw kantoor!